Thehunter Multiplayer dansk forum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Thehunter Multiplayer dansk forum

Dansk forum for thehunter jagt simulator
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 stort tak til hawkeman

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Borgm




Antal indlæg : 5
Join date : 10/01/12

stort tak til hawkeman Empty
IndlægEmne: stort tak til hawkeman   stort tak til hawkeman EmptyTirs Jan 10, 2012 9:10 am

Newbee

På dette forum altså! Smile

Tak til Hawkeman for opsætningen så vi kan få snakket lidt dansk. Ingen ting er bedre. Men ellers har jeg spillet Thehunter nogle år, har skudt omkring 10000 dyr i spillet, så lidt øvelse har jeg fået. Jeg må kunne svare på et par spørgsmål hvis det gælder. Smile

Vi vil gerne se så mange danske spillere som muligt, jeg har en hjemmeside der hedder thehunter.dk
Tilbage til toppen Go down
Hawkeman
Admin
Hawkeman


Antal indlæg : 87
Join date : 07/01/12
Geografisk sted : Stubbekøbing

stort tak til hawkeman Empty
IndlægEmne: Sv: stort tak til hawkeman   stort tak til hawkeman EmptyTirs Jan 10, 2012 11:49 am

Hej BorgM

Tak for de pæne ord Surprised og velkommen på forummet...
Tilbage til toppen Go down
Haldur

Haldur


Antal indlæg : 18
Join date : 10/01/12
Age : 67
Geografisk sted : Midtjylland

stort tak til hawkeman Empty
IndlægEmne: Tak Hawkster   stort tak til hawkeman EmptyTirs Jan 10, 2012 12:33 pm

Hejsa
Det var rart med et Dansk forum igen... Ikke at jeg fik brugt det gamle så meget Laughing

Det er også lidt op og ned hvor meget jeg får jagtet på The Hunter her for tiden men det er nu et fedt spil.


Jeg drømmer om at anskaffe mig en monster af en gaming PC for min 7 år gamle HP er ved at synge på sidste vers.



Vi ses "derinde"

Haldur
Tilbage til toppen Go down
Hawkeman
Admin
Hawkeman


Antal indlæg : 87
Join date : 07/01/12
Geografisk sted : Stubbekøbing

stort tak til hawkeman Empty
IndlægEmne: Sv: stort tak til hawkeman   stort tak til hawkeman EmptyTirs Jan 10, 2012 6:35 pm

Hej igen, Haldur

Nej det er lidt op og ned med brugen, - men det går jo nok Wink
Tilbage til toppen Go down
niemann

niemann


Antal indlæg : 23
Join date : 12/03/12
Age : 75
Geografisk sted : Aarhus

stort tak til hawkeman Empty
IndlægEmne: Sv: stort tak til hawkeman   stort tak til hawkeman EmptyMan Mar 12, 2012 5:14 pm

Hej. Tak til Hawkeman for oprettelsen af dette forum. Det vil være skønt at kunne hente hjælp her, hvis der er noget af det engelske man ikke helt forstår(jeg er nemlig ikke særlig god til det udenlandske) Smile
Tak til Haldur for oversættelsen til dansk, det bliver spaændende at se. Men bliver opdateringerne også oversat?
Håber der er flere der vil bruge dette forum.
Jeg har spillet theHunter i 2 år, de første 4-5 måneder gratis versionen. Smile
Tilbage til toppen Go down
Haldur

Haldur


Antal indlæg : 18
Join date : 10/01/12
Age : 67
Geografisk sted : Midtjylland

stort tak til hawkeman Empty
IndlægEmne: Opdateringer   stort tak til hawkeman EmptyMan Mar 12, 2012 6:16 pm

Hej Niemann

Jo, det er da meningen at alle opdateringer i fremtiden også oversættes.. Og helst samtidigt med den engelske version... Laughing

Dette forum er kun /bliver kun så godt som vi selv gør det... Så klø på og skriv noget... Hawkemann laver små jagt film og jeg holder mig til de dårlige vittigheder lol!

Og vi skal vel alle hjælpe hinanden ind imellem... ( elephant Næste dyr i TheHunter-ikon)
Tilbage til toppen Go down
niemann

niemann


Antal indlæg : 23
Join date : 12/03/12
Age : 75
Geografisk sted : Aarhus

stort tak til hawkeman Empty
IndlægEmne: Sv: stort tak til hawkeman   stort tak til hawkeman EmptyMan Mar 12, 2012 6:29 pm

Haldur skrev:
Hej Niemann

Jo, det er da meningen at alle opdateringer i fremtiden også oversættes.. Og helst samtidigt med den engelske version... Laughing

Dette forum er kun /bliver kun så godt som vi selv gør det... Så klø på og skriv noget... Hawkemann laver små jagt film og jeg holder mig til de dårlige vittigheder lol!

Og vi skal vel alle hjælpe hinanden ind imellem... ( elephant Næste dyr i TheHunter-ikon)

Ha-ha, det bliver sjovt med det næste dyr Laughing Du må da kunne røbe noget konkret, der er jo ikke ret mange som læser i dette forum endnu.
Hawkemans videoer ser jeg jævnligt, han er super god med bue.
Tilbage til toppen Go down
Haldur

Haldur


Antal indlæg : 18
Join date : 10/01/12
Age : 67
Geografisk sted : Midtjylland

stort tak til hawkeman Empty
IndlægEmne: Hæ hæ   stort tak til hawkeman EmptyMan Mar 12, 2012 6:43 pm

Nogle gange er det faktisk ret svært at holde mund med det man ser på testserveren... I sær når alle gætter løs i ét væk.. Men desværre, man skal holde tand for tunge. rendeer Ellers ryger enhver tillid jo fløjten...

Men det er jo også snart midten af april... og så udløses spændingen... Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Hawkeman
Admin
Hawkeman


Antal indlæg : 87
Join date : 07/01/12
Geografisk sted : Stubbekøbing

stort tak til hawkeman Empty
IndlægEmne: Sv: stort tak til hawkeman   stort tak til hawkeman EmptyMan Mar 12, 2012 7:15 pm

niemann skrev:
Hej. Tak til Hawkeman for oprettelsen af dette forum. Det vil være skønt at kunne hente hjælp her, hvis der er noget af det engelske man ikke helt forstår(jeg er nemlig ikke særlig god til det udenlandske) Smile
Tak til Haldur for oversættelsen til dansk, det bliver spaændende at se. Men bliver opdateringerne også oversat?
Håber der er flere der vil bruge dette forum.
Jeg har spillet theHunter i 2 år, de første 4-5 måneder gratis versionen. Smile

Hej Nieman og velkommen til det danske forum Very Happy
Det er dejligt med et nyt medlem som vil deltage i forummet. Det er et kæmpearbejde som Haldur har lavet og det bliver spændende at se det færdige resultat. Har du brug for hjæp er det måske en god ide at besøge min fanside på: http://hawkeman.dk/ Jeg prøver såvidt det er mig muligt at holde siden opdateret hele tiden og med alt det nye spændende der er på vej får jeg en del at se til Wink

Jeg håber at der kommer mere gang i forummet efterhånden for det er spændende at arbejde med.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





stort tak til hawkeman Empty
IndlægEmne: Sv: stort tak til hawkeman   stort tak til hawkeman Empty

Tilbage til toppen Go down
 
stort tak til hawkeman
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Nedlæggelse af Hawkeman.dk
» Hawkeman og ProgearPrototyp
» Hawkeman og Viper
» Hawkeman, WickedMike og Rantanrave

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Thehunter Multiplayer dansk forum :: Nye medlemmer... Præsentation-
Gå til: