Thehunter Multiplayer dansk forum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Thehunter Multiplayer dansk forum

Dansk forum for thehunter jagt simulator
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Hjælp og support

Go down 
ForfatterBesked
Hawkeman
Admin
Hawkeman


Antal indlæg : 87
Join date : 07/01/12
Geografisk sted : Stubbekøbing

Hjælp og support Empty
IndlægEmne: Hjælp og support   Hjælp og support EmptyLør Nov 16, 2013 11:54 am

Her er du velkommen til at spørge om alt muligt der har med spillet at gøre og jeg vil hjælpe så godt jeg kan.
Tilbage til toppen Go down
djarnie
Gæst




Hjælp og support Empty
IndlægEmne: forny licenser   Hjælp og support EmptyLør Jan 11, 2014 11:57 am

kan man godt bare købe det nye the hunter 2014 for at forny licenser i stedet for at forny via hjemmesiden?
Tilbage til toppen Go down
Hawkeman
Admin
Hawkeman


Antal indlæg : 87
Join date : 07/01/12
Geografisk sted : Stubbekøbing

Hjælp og support Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp og support   Hjælp og support EmptySøn Jan 12, 2014 10:07 am

Hej Djarnie

Velkommen til det Danske forum.

Der er et par forskellige muligerheder afhængig om du er gæstespiller eller medlem...

Hvis du er gæstespiller:

Får du det indhold der er beskrevet på DVD´en.... Du bliver medlem for den periode, - med adgang til det fulde spil og med fulde rettigheder til alle reservater og jagtdyr. Når perioden udløber bliver du gæstespiller igen hvis ikke du fornyr dit medlemsskab men beholder de våben og ting der er med på DVD´en, - men mister rettighederne til reservaterne og dyrene.
Som gæstespiller har du kun ret til basis udstyr og Loggers Point og Muledeer...

Som fuld medlem:

Dit medlemsskab bliver forlænget med de måneder der er beskrevet på DVD´en og du får indholdet....

Du mister kun dit medlemsskab når dit medlemsskab udløber og forlængelse sker bedst ved forlængelse via theHunters web side og køb gennem butikken.

Bare spørg igen hvis der er mere jeg kan hjælpe med..
Tilbage til toppen Go down
liukahn
Gæst




Hjælp og support Empty
IndlægEmne: bue   Hjælp og support EmptyTirs Aug 19, 2014 7:17 pm

hej undskyld jeg spøger så dumt men hvilken bue er best snakebite eller paker ?
Tilbage til toppen Go down
Hawkeman
Admin
Hawkeman


Antal indlæg : 87
Join date : 07/01/12
Geografisk sted : Stubbekøbing

Hjælp og support Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp og support   Hjælp og support EmptyTirs Aug 19, 2014 9:14 pm

liukahn skrev:
hej undskyld jeg  spøger så dumt men hvilken bue er best snakebite eller paker ?

Hej liukahn

Det er slet ikke noget dumt spørgsmål  Surprised  (undskyld jeg er lidt sen til at svare)

Snakebiten er mere powerfuld end Parker payton´en, men PP er den mest lydløse, - det er mest anvendeligt ved turkeys og coyoter. Snakebiten har een sigtepind(viser 20m sigtepunkt). PP har flere sigtepinde og mulighed for indbygget afstandsnåler (extraudstyr)
Tilbage til toppen Go down
liukah
Gæst




Hjælp og support Empty
IndlægEmne: bue   Hjælp og support EmptyOns Aug 20, 2014 6:03 pm

hej tak jeg har begge buren og den nye måler til pp
jeg kan godt lide at være på jagt efter store dyr så du ville mene at sb ville være best Smile
Tilbage til toppen Go down
Hawkeman
Admin
Hawkeman


Antal indlæg : 87
Join date : 07/01/12
Geografisk sted : Stubbekøbing

Hjælp og support Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp og support   Hjælp og support EmptyTors Aug 21, 2014 9:17 am

Jeg mener at snakebite´en vil være den bedste for større dyr. Men Parker Payton´en kan godt nedlægge store dyr men skuddet skal være meget præcist, - især hvis afstanden er mere end 30 m.

Tilbage til toppen Go down
liukah
Gæst




Hjælp og support Empty
IndlægEmne: bue   Hjælp og support EmptyTors Aug 21, 2014 4:25 pm

mange tak for hjælpen:)
Tilbage til toppen Go down
liukahn
Gæst




Hjælp og support Empty
IndlægEmne: en mission   Hjælp og support EmptyFre Aug 22, 2014 10:13 pm

hej igen har brug for din viden Razz er i gang med mission sommer ting skal nakke Harvest a Coyote from a maximum of 15 meters without using a blind, stand, tower or tripod.
ville bare høre om du har et godt sted og tidspunk som er godt at bruge til denne hvis du selv har den
Tilbage til toppen Go down
Hawkeman
Admin
Hawkeman


Antal indlæg : 87
Join date : 07/01/12
Geografisk sted : Stubbekøbing

Hjælp og support Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp og support   Hjælp og support EmptyLør Aug 23, 2014 3:08 am

Den er lidt tricky den der mission og den er faktisk nemmest at løse i MP sammen med en ven der kan kalde på coyoten når den har kaldt og man har fundet et godt sted at ligge og vente på den.

Hjælperen kigger i kikkert eller rangefinder og tæller ned til den er indenfor den rigtige rækkevedde.

Alternativ 2 er i SP hvor du ligger et godt sted og kalder: stop kald når coyoten er omkring 50-60 m væk og gør våbnet klar og skyd først når den er tæt nok på.

Jeg ordnede den på Whitehart i nærheden of søen på den sydlige del af den øverste af øerne der udgør whitehart.
Tilbage til toppen Go down
liukahn
Gæst




Hjælp og support Empty
IndlægEmne: mission   Hjælp og support EmptyLør Aug 23, 2014 9:40 am

tak prøver jeg
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hjælp og support Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp og support   Hjælp og support Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Hjælp og support
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Thehunter Multiplayer dansk forum :: Hjælp og support.-
Gå til: