Det var i store træk også det jeg havde fundet ud af
havde selv testet mig frem til at der ikke rigtig var noget bullet drop (ihvertfald ikke mærkbart) på 200m, hvilket vel også giver ganske god mening i forhold til virkeligheden, hvor det heller ikke ville være sindsygt meget drop man får på 200 m med de rifler vi bruger i spillet.
Men mange tak for svaret, godt at vide jeg ikke havde overset noget fuldstændigt.
Men hvad så med wounding power/penetration, gælder her den normale "virkeligheds" logik med at 9.3 på korte afstande og .300 win mag på lange afstande altid vil være de bedste mht "stopping power". i så fald tror jeg godt jeg kan ressonere mig nogenlunde frem til hvad der fungerer hvornår
(har skudt en smule med rifler i virkeligheden og kender sådan nogenlunde de gængse kalibres egenskaber)
Eller er der her nogle tabeller eller noget? kan jo godt være anderledes i spillet end i virkeligheden, eller fordi at de i spillet antager andre mundingshastigheder og kuglevægt end hvad jeg opfatter som "det normale" for en kaliber.
På forhånd tak igen igen