Thehunter Multiplayer dansk forum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Thehunter Multiplayer dansk forum

Dansk forum for thehunter jagt simulator
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Hej Svina

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Hawkeman
Admin
Hawkeman


Antal indlæg : 87
Join date : 07/01/12
Geografisk sted : Stubbekøbing

Hej Svina Empty
IndlægEmne: Hej Svina   Hej Svina EmptySøn Nov 09, 2014 1:46 pm

Velkommen til det Danske forum for theHunter.

Du er meget velkommen og kan præsentere dig ved at fortæll lidt om dig selv, hvis du har lyst, - det er frivilligt og uforpligtende.

Desværre foregår der ikke den helt store aktivitet blandt medlemmerne hvilket er en skam for det var jo netop formålet med dette forum, - men du er velkommen til at spørg om hvad som helst og jeg vil gøre mi bedste for at hjælpe.
Tilbage til toppen Go down
Svina




Antal indlæg : 2
Join date : 09/11/14

Hej Svina Empty
IndlægEmne: Sv: Hej Svina   Hej Svina EmptySøn Nov 09, 2014 2:01 pm

Hawkeman skrev:
Velkommen til det Danske forum for theHunter.

Du er meget velkommen og kan præsentere dig ved at fortæll lidt om dig selv, hvis du har lyst, - det er frivilligt og uforpligtende.

Desværre foregår der ikke den helt store aktivitet blandt medlemmerne hvilket er en skam for det var jo netop formålet med dette forum, - men du er velkommen til at spørg om hvad som helst og jeg vil gøre mi bedste for at hjælpe.

Tak.

Jeg har spillet theHunter et lille år nu. En amrikansk ven introducderede mig til det og jeg har lige fornyet medlemsskab og anskaffet nogle Ems.
Den primære grund til jeg nu opsøger forum er, at jeg ønsker at promovere et budskab om at theHunter er et internationalt spil, hvor vi kan gå på jagt med spillere fra hele verden. Vi bør afholde os fra at være værter for andre danskere udelukkende.

Jeg kan godt forstå det kan være fristende at udelukke problemer med irriterende spillere, ved at bruge et kodeord til en fælles jagt, men jeg synes muligheden for at møde nye mennesker er vigitere end at udelukke evt problemer. En vært kan sparke evt uønskede elementer fra jagten.
Tilbage til toppen Go down
Hawkeman
Admin
Hawkeman


Antal indlæg : 87
Join date : 07/01/12
Geografisk sted : Stubbekøbing

Hej Svina Empty
IndlægEmne: Sv: Hej Svina   Hej Svina EmptySøn Nov 09, 2014 2:44 pm

Jeg kan godt forstå det du mener.
Grunden til at jeg altid (næsten) har kodeord på er at jeg er for populær.... Det er bagsiden af medaljen...

Hvis jeg er vært for en åben jagt går de 2 sek. og deltagerlisten er fuld... og rigtigt ofte er det nogle der bare gerne vil ind i en jagt med mig, men ikke vil efterleve de regler jeg sætter og kicke dem vil så være det jeg vil få tiden til at gå med.

For at komme på jagt med mig kræver skype og tage spillet seriøst...

Grunden til at det er svært at komme med på mine jagter er at jeg har en lang venneliste... Ikke har så meget tid til det og prioriteringen er at jeg jager primært med 6 faste Danskere i moden alder. (+ 25 år, - men der er undtagelser..)

De fleste af mine jagter er 2-3 mands baseret og er af længere varighed og jeg har også en del trainings jagter med nye der gerne vil have nogle tips og tricks og dem prioriterer jeg faktisk også ret højt.

Skype kan fås i en gratis version og jeg kan søges på skype kontakter: keld_mortensen - keld Hawkeman Mortensen er det også muligt der står, - kan ikke lige huske det, - men jeg er fra Stubbekøbing Danmark.
Når man skriver kontakt anmodningen skal man huske at skrive hvorfor man søger kontakten... ellers akcepterer jeg den ikke... Jeg får flere anmodninger pr. dag end jeg kan have på min liste...
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hej Svina Empty
IndlægEmne: Sv: Hej Svina   Hej Svina Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Hej Svina
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Svina

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Thehunter Multiplayer dansk forum :: Nye medlemmer... Præsentation-
Gå til: