Thehunter Multiplayer dansk forum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Thehunter Multiplayer dansk forum

Dansk forum for thehunter jagt simulator
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Dansk version af TheHunter er på vej...

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Haldur

Haldur


Antal indlæg : 18
Join date : 10/01/12
Age : 67
Geografisk sted : Midtjylland

Dansk version af TheHunter er på vej... Empty
IndlægEmne: Dansk version af TheHunter er på vej...   Dansk version af TheHunter er på vej... EmptyOns Feb 29, 2012 10:00 pm

Hej allesammen

Jeg er ved at ligge sidste hånd på oversættelsen af TheHunter til Dansk...

I weekenden får jeg adgang til testserveren (hvis vi ikke når det allerede i morgen)
Så skal der lige tweakes og rettes til den store guldmedalje...


Men glæd jer venner - snart spiller vi også på dansk Very Happy


Haldur
Tilbage til toppen Go down
Hawkeman
Admin
Hawkeman


Antal indlæg : 87
Join date : 07/01/12
Geografisk sted : Stubbekøbing

Dansk version af TheHunter er på vej... Empty
IndlægEmne: Sv: Dansk version af TheHunter er på vej...   Dansk version af TheHunter er på vej... EmptyLør Mar 03, 2012 6:47 pm

Hej Haldur
Jeg har været noget langsom på aftrækkeren med at kigge på vores eget forum.... men jeg er meget spændt på at se resultatet.....
Tilbage til toppen Go down
Haldur

Haldur


Antal indlæg : 18
Join date : 10/01/12
Age : 67
Geografisk sted : Midtjylland

Dansk version af TheHunter er på vej... Empty
IndlægEmne: Det ser godt ud...   Dansk version af TheHunter er på vej... EmptySøn Mar 04, 2012 4:41 pm

Ja nu er jeg færdig med oversættelsen og i fuld gang med at rette til på test serveren i sverige...

Det bliver godt...

Jeg har begrænset mig i brugen af jægerlatin af den simple grund at der sikkert er en del spillere som rent faktisk ikke er jægere i virkeligheden ( og jeg håber så at andre jægere vil bære over med det) Især fordi det måske vil forvirre mere end det vil gavne.

Jeg har dog stædigt fastholdt at en Whitetail på Dansk hedder en Virginiahjort og den slags men jeg har ikke kaldt Roosewelt Elk for Wapiti... derimod har jeg kaldt Moose for Canadisk Elg...

Men alt godt kommer til dem der kan vente...


Glæd jer..... Også til det "nye land" Wink
Tilbage til toppen Go down
Hawkeman
Admin
Hawkeman


Antal indlæg : 87
Join date : 07/01/12
Geografisk sted : Stubbekøbing

Dansk version af TheHunter er på vej... Empty
IndlægEmne: Sv: Dansk version af TheHunter er på vej...   Dansk version af TheHunter er på vej... EmptySøn Mar 04, 2012 7:42 pm

Det glædermig at det går godt Very Happy
Det er nok meget godt at begrænse jægerlatinet, - med din egen begrundelse... Jeg vidste ikke at en Whitetail deer kaldes Virginiahjort Wink men det er altid godt at lære noget nyt. Rosevelt Elk (Wapiti) er for mig det mest almindelige navn der og Moosen vil altid for mig være Canadisk Elg fordi jeg mener at der er forskel på den og den europæiske.... ikke fordi jeg har mega meget forstand på det Smile

Har du nogen tidsramme at give for hvornår du er færdig.... fordi jeg vil selvfølgelig lave et indlæg om det på min fanside til den tid.
Tilbage til toppen Go down
Haldur

Haldur


Antal indlæg : 18
Join date : 10/01/12
Age : 67
Geografisk sted : Midtjylland

Dansk version af TheHunter er på vej... Empty
IndlægEmne: Release date   Dansk version af TheHunter er på vej... EmptyMan Mar 05, 2012 9:29 am

Hej Hawkeman

Nej jeg har ikke en udgivelsesdato endnu, men du skal nok få den..

Jeg har rettet til og ændret tekster i ét væk... Teksterne skal passe ind i meddelsesboksene og alt sådan noget... Very Happy

Det har været sjovt (og mindst lige så sjovt at få lov at spille på testserveren ... du ved... med ALT det fede nye på) Og så må man ikke engang sige en lyd om hvad man ser derinde...suk... men fremtiden er FED... bounce

Nu ser vi hvornår vi kan gå i luften med en Dansk version, men vi er ret langt fremme...
Tilbage til toppen Go down
Hawkeman
Admin
Hawkeman


Antal indlæg : 87
Join date : 07/01/12
Geografisk sted : Stubbekøbing

Dansk version af TheHunter er på vej... Empty
IndlægEmne: Sv: Dansk version af TheHunter er på vej...   Dansk version af TheHunter er på vej... EmptyMan Mar 05, 2012 10:51 am

Det lyder vel nok spændende Very Happy og det er spændende at høre om dit projekt, men det er jo klart at du ikke må røbe noget om det du finder på test serveren Shocked selv om det er svært ikke at fritte dig lidt ud Wink

Jeg glæder mig meget til at høre noget og jeg snakkede med BorgM i går om at nyhederne jo selvfølgelig også skal på theHunter.dk når tingene bliver frigivet.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Dansk version af TheHunter er på vej... Empty
IndlægEmne: Sv: Dansk version af TheHunter er på vej...   Dansk version af TheHunter er på vej... Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Dansk version af TheHunter er på vej...
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Da TheHunter blev til...
» Dansk MP jagtklub
» Dansk jagt klub i MP....
» Ny Dansk fanside af Dave2
» Ny film: Dansk tale....

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Thehunter Multiplayer dansk forum :: Generelt vedrørende spillet-
Gå til: