Thehunter Multiplayer dansk forum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Thehunter Multiplayer dansk forum

Dansk forum for thehunter jagt simulator
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Vrøvl med kald til Rådyr.

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Haldur

Haldur


Antal indlæg : 18
Join date : 10/01/12
Age : 67
Geografisk sted : Midtjylland

Vrøvl med kald til Rådyr. Empty
IndlægEmne: Vrøvl med kald til Rådyr.   Vrøvl med kald til Rådyr. EmptyMan Apr 23, 2012 11:54 am

Jeg havde lidt vrøvl i TH forum da jeg protesterer over et kald til Rå dyr i efteråret.

Jeg har anført at Rådyr kan lokkes/svare i brunstperioden Juli/August men ikke i det sene September/Oktober som Hirschfelden i mine øjne tydelig skal forestille at være.

Jeg har skrevet lidt frem og tilbage med Stefan og David (NAOutdoors)

David har bedt mig sende mine indvendinger og det har jeg gjort... Han har så givet dem videre til lederen af udviklingsteamet. Da det er ham der træffer alle endelige beslutninger.

Jeg har bedt dem forholde sig til hvad det er de vil med spillet og i hvilken retning de ønsker spillet skal udvikle sig i...

Jeg har endvidere foreslået foderstationer/tønder med korn til hjorte og eventuelt en zone uden om hver station/tønde hvor nedskydninger er uetiske og derfor ikke tæller. Sådan at man kan skyde dyret til og fra men ikke ved...

Derudover har jeg lufter ideen om dyreveksler og bevægemønster... Således at et dyr kan færdes af veksler indtil det bliver skudt... Altså så enkelte arter kan have bevægemønster som gør at man kan lære adfærden og finde det bedste tidspunkt at tage en god buk på. Når den så er skudt er vekslen ikke i brug i et stykke tid.

Nu ser vi hvad de siger til dét...


Haldur.
Tilbage til toppen Go down
niemann

niemann


Antal indlæg : 23
Join date : 12/03/12
Age : 75
Geografisk sted : Aarhus

Vrøvl med kald til Rådyr. Empty
IndlægEmne: Sv: Vrøvl med kald til Rådyr.   Vrøvl med kald til Rådyr. EmptyMan Apr 23, 2012 1:38 pm

Jeg mener, at dine ideer vil gøre spillet mere spændende. Smile
Tilbage til toppen Go down
Hawkeman
Admin
Hawkeman


Antal indlæg : 87
Join date : 07/01/12
Geografisk sted : Stubbekøbing

Vrøvl med kald til Rådyr. Empty
IndlægEmne: Sv: Vrøvl med kald til Rådyr.   Vrøvl med kald til Rådyr. EmptyMan Apr 23, 2012 2:33 pm

Hej Haldur

Jeg mener at du har eet, - jeghar fulgt debatten på TH forummet og snakket med min jagtkammerat Kaj om problematikken og han siger det samme som dig... så jeg mener at et kald på denne årstid ikke er relevant i spillet hvis målet er at det skal været realistisk jagt...men hvis det kun skal være et skydespil er snakken om realisme noget vrøvl.
Jeg håber at de undlader et kald for realismens skyld, men det er nok tvivlsomt....
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Vrøvl med kald til Rådyr. Empty
IndlægEmne: Sv: Vrøvl med kald til Rådyr.   Vrøvl med kald til Rådyr. Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Vrøvl med kald til Rådyr.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Thehunter Multiplayer dansk forum :: Generelt vedrørende spillet-
Gå til: