Thehunter Multiplayer dansk forum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Thehunter Multiplayer dansk forum

Dansk forum for thehunter jagt simulator
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Jagt

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Millhunter15




Antal indlæg : 4
Join date : 13/07/13

Jagt Empty
IndlægEmne: Jagt   Jagt EmptyLør Jul 13, 2013 7:49 pm

Hej

Jeg har ikke købt Spillet jeg har bare hentet den der lancher også jagter jeg rådyr men jeg havde fået at vide når man jagtede (HAN) rådyr og dræbte og høstede dem så fik man EM$ men det har jeg ikke oplevet endnu jeg har dræbt og høstet næsten 8 og der sker narda... en der kan hjælpe Smile bounce 
Tilbage til toppen Go down
viper




Antal indlæg : 8
Join date : 20/02/12
Age : 76
Geografisk sted : Nordborg ALS

Jagt Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt   Jagt EmptyLør Jul 13, 2013 9:39 pm

Millhunter15 skrev:
Hej

Jeg har ikke købt Spillet jeg har bare hentet den der lancher også jagter jeg rådyr men jeg havde fået at vide når man jagtede (HAN) rådyr og dræbte og høstede dem så fik man EM$ men det har jeg ikke oplevet endnu jeg har dræbt og høstet næsten 8 og der sker narda... en der kan hjælpe Smilebounce 
 
hej det er IKKE sandt, det er kun når du vinder en konkurrence  du deltager i med en  1 - 2 -eller en 3 plads.
venlig hilsen viper62
Tilbage til toppen Go down
Hawkeman
Admin
Hawkeman


Antal indlæg : 87
Join date : 07/01/12
Geografisk sted : Stubbekøbing

Jagt Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt   Jagt EmptySøn Jul 14, 2013 8:49 am

Viper har ret Smile 

Det er kun når man melder sig til en konkurance med EMs præmier man kan vinde dem.
Der er dog andre muligheder også:
TheHunter har nogle sponsorer der betaler EMs hvis man laver nogle af de opgaver de stiller en... Kig under "earn Ems" (tjen Ems) og meld dig til nogle af de opgaver. Så vidt jeg ved er det reklameting, brugerundersøgelser, reklamevideoer og man skal se.... men jeg har ikke selv nogen erfaring da jeg bare køber EMs...

Andre raporterer også ret meget spam via disse tilbud...
Tilbage til toppen Go down
Millhunter15




Antal indlæg : 4
Join date : 13/07/13

Jagt Empty
IndlægEmne: Spillet   Jagt EmptySøn Jul 14, 2013 7:04 pm

Jeg har tænkt mig at købe spillet (The Hunter 2012) Men hvad sker der når man køber det. Får man flere våben eller EM$ eller åben alle baner eller hvordan for jeg er ved at være træt af at jagte rådyr Sad
Tilbage til toppen Go down
Hawkeman
Admin
Hawkeman


Antal indlæg : 87
Join date : 07/01/12
Geografisk sted : Stubbekøbing

Jagt Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt   Jagt EmptyMan Jul 15, 2013 5:20 am

Når du køber spillet (bliver medlem) får du fuld adgang til alle jagtområder, dyrearter og våben der er includeret i medlemsskabet. (Nye /fremtidige våben skal købes...)

Når du er medlem er alle nye jagtområder, dyrearter og jagten i disse områder og fremtidige opdateringer af spillet gratis, - så længe du er medlem og bruger den/det account/medlemsskab.
Når du skal forny dit medlemsskab køber du blot en "fornyelse" 3-6-12 mdr... for du har ikke brug for at købe de samme våben een gang til.
Alle fornyelser/forlængelser af medlemsskaber forlænges fra udløbsdatoen og fremefter uanset hvornår købet sker...

De ting du køber: Våben, jagtudstyr og lignende er din ejendom. Der er dog undtagelser: Alle de lokkemidler og maddinger der indeholder et bestemt antal "uses/units" altså nogle ting der bruges pr. tryk/styk, - skal genkøbes med EMs når de er brugt.
Det samme gælder nogle bestemte premium ting som tracer pile. Det er kun standard udvalget der er ubegrænset i brug.

EMs kan købes online eller man kan tjene EMs ved at lave nogle af de sponsorbetalte ting eller vinde EMs via konkurencer.
De der sponsorbetalte ting kender jeg meget lidt til for jeg har ikke prøvet det mere end een gang.. Der kom for meget reklame spam ud af det...

Der er også nogle konkurencer på forum der er lavet af forskellige medlemmer der laver ret gode "pengepræmier"
Det er bruger konkurencer der ikke har noget med Expansive worlds at gøre og præmierne betales af disse medlemmer for at støtte spillet og indløses via "redeem codes" som gaver.

Jeg har tidligere lavet nogle af disse konkurencer her på det Danske forum og overvejer at genoptage dem hvis der er interesse for det.

PS: Det absolut bedste køb i øjeblikker er Trailrunner membership bundle:

http://www.thehunter.com/store/?category=7

Det sælges i øjeblikket med en rabat på 57 %... og indeholder alt det du har brug for.
Jeg kender ikke indholdet af theHunter 2012... men du kan sammenligne med linket ovenover ved at klikke på "member - renew/upgrade" i toppen af siden der åbnes.

Hvis du har lyst kan jeg tage dig med på en MP jagt:
http://www.thehunter.com/register/?ref=hawkeman

Hvis du bruger linket ovenover til at registrere dit medlemsskab bliver du automatisk ven med mig og jeg kan invitere dig med på en MP jagt.
Det nemmeste ville være hvis du har skype og vi kan snakke sammen da jeg ikke er meget for at chatte når jeg er på jagt.... Har du skype ?
Tilbage til toppen Go down
Millhunter15




Antal indlæg : 4
Join date : 13/07/13

Jagt Empty
IndlægEmne: Jagt   Jagt EmptyMan Jul 15, 2013 8:11 pm

Så hvis jeg køber licens på deres side så får jeg de ting som der står men hvis jeg køber det som CD... Så sker der hvad.


Sorry for de mange soørgsmål Sad skal ha forklaret det på en anden måde Sad
Tilbage til toppen Go down
Hawkeman
Admin
Hawkeman


Antal indlæg : 87
Join date : 07/01/12
Geografisk sted : Stubbekøbing

Jagt Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt   Jagt EmptyMan Jul 15, 2013 10:21 pm

Hvis du køber CD er det afhængig af hvad er står på CD omslaget:

Nu kender jeg ikke CD´een men hvis.... F. eks der står : Denne CD indeholder= 3 mdr medlemsskab og "En våbenliste/indholdsliste " --- og måske et specialtilbud på et extra våben ??

Så er det det du får... til den pris du betaler.

Hvis du vil sammenligne så se på: Licens --- 3 mdr´s medlemsskab og den indholdsliste , - i hunter storen (butikken)

Ellers fortæl mig hvaf CD en indeholder så kan jeg bedre råde dig......

Tilbage til toppen Go down
Millhunter15




Antal indlæg : 4
Join date : 13/07/13

Jagt Empty
IndlægEmne: MP   Jagt EmptyFre Jul 19, 2013 3:57 pm

Hej så har jeg fået trailrunner i 12 måneder Smile så jeg kan spille noget MP Wink
Tilbage til toppen Go down
Hawkeman
Admin
Hawkeman


Antal indlæg : 87
Join date : 07/01/12
Geografisk sted : Stubbekøbing

Jagt Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt   Jagt EmptyLør Jul 20, 2013 5:27 pm

Det lyder vel nok godt..bounce Cool 
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Jagt Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt   Jagt Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Jagt
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Reservat Guide.
» Dansk jagt klub i MP....
» Jagt på flyvende kalkuner

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Thehunter Multiplayer dansk forum :: Generelt vedrørende spillet-
Gå til: