Thehunter Multiplayer dansk forum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Thehunter Multiplayer dansk forum

Dansk forum for thehunter jagt simulator
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Så er der gode nye ting på vej.......

Go down 
ForfatterBesked
Hawkeman
Admin
Hawkeman


Antal indlæg : 87
Join date : 07/01/12
Geografisk sted : Stubbekøbing

Så er der gode nye ting på vej....... Empty
IndlægEmne: Så er der gode nye ting på vej.......   Så er der gode nye ting på vej....... EmptyTors Jan 26, 2012 11:36 am

Hej med jer Very Happy

Så er bear bait endelig på vej til os buejægere (og andre må såmænd også bruge det...Wink ) Det kommer i løbet af februar skriver Stefan Petterson og det bliver spændende at finde gode lokaliteter at opsætte en bearbait station, hvor der også er almindeligt at finde bjørne OG... et godt træ til træstanden eller jagt teltet..

Det kommer til at virke på den måde at lokkemaden tiltrækker bjørne fra det tidspunkt stationen bliver oprettet. Man skal bruge lokketønden og en bøtte lokkemad og så hælde lokkemaden i tønden. Virkningen er bedst i starten, men aftager over tid og det er nødvendigt at hælde ny lokkemad i tønden fra tid til anden for at vedligeholde virkningen. Hvor tit man skal forny lokkemaden må vi finde ud af hen ad vejen... Det bliver lidt spændende at se hvad pris der bliver sat på tønder og lokkemad... ik....



Det bliver muligt at købe flere tønder i Doc´s butik og selvfølgelig lokkemad så man kan oprette flere steder med bearbait stationer og der bliver så lidt at kigge til og vedligeholde...



Det er hvad jeg ved foreløbelig og garanteret mere at lære om brugen når først det bliver implementeret i spillet.
Tilbage til toppen Go down
Hawkeman
Admin
Hawkeman


Antal indlæg : 87
Join date : 07/01/12
Geografisk sted : Stubbekøbing

Så er der gode nye ting på vej....... Empty
IndlægEmne: Bearbait od recurve bue   Så er der gode nye ting på vej....... EmptyTirs Feb 21, 2012 10:17 pm

Så er bearbait implementeret i spillet og der er kommet et nyt våben.. Recurve buen...
I kan læse meget mere om begge dele på min fanside og hvis I ellers er i tvivl om noget er I da meget velkomne til at bruge forummet til at starte en debat og jeg vil naturligvis prøve at hjælpe så godt jeg kan.

Min fanside er altid opdateret angående hvad der sker i spillet og den er absolut et besøg værd Smile

http://hawkeman.dk/
Tilbage til toppen Go down
 
Så er der gode nye ting på vej.......
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Thehunter Multiplayer dansk forum :: Generelt vedrørende spillet-
Gå til: