Thehunter Multiplayer dansk forum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Thehunter Multiplayer dansk forum

Dansk forum for thehunter jagt simulator
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Hvordan sætter jeg billeder og videoer på forum

Go down 
ForfatterBesked
Hawkeman
Admin
Hawkeman


Antal indlæg : 87
Join date : 07/01/12
Geografisk sted : Stubbekøbing

Hvordan sætter jeg billeder og videoer på forum Empty
IndlægEmne: Hvordan sætter jeg billeder og videoer på forum   Hvordan sætter jeg billeder og videoer på forum EmptyFre Jan 27, 2012 9:26 am

Når du vil sætte et billede i en meddelelse skal du oprette dig som bruger på photobucket eller et lignende sted hvor du kan have dine billeder liggende på nettet. Du kan som regel oprette en gratis komto eller du kan vælge at betale for det, - forskellen er som regel størrelsen og mulighederne på kontoen...

Når du så har oprettet dig som bruger (jeg bruger photobucket) oploader du det billede som du vil dele til din konto og når du ser billedet på din konto og sætter musen hen over billedet og så dukker der nogle link muligheder op under billedet - copy/share - og så vælger du linket: img code og sætter musen hen i feltet og klikker på linket og du har så kopieret linket og så går du tilbage til den meddelelse du er ved at skrive og anbringer musen der hvor du vil have billedet til at stå, - der hvor curseren står og blinker i meddelelsen bliver billedets øverste venstre hjørne.

Du skal være opmærksom på at billedstørrelsen spiller en væsentlig rolle her. Hvis du har taget et screenshot fra spillet i f.eks 1920 x 1080 bliver det alt for stort til at vise i meddelelsen og du må ændre størrelsen på det billede du har oploader til photobucket til en bedre størrelse.. f.eks. 800 x 600 eller endnu bedre til 600 x 480....

Det må du experimentere lidt med. Nu til videoer:

Der må du lave en Utube konto og når du har oploadet en film til utube kan du kopiere linket til din meddelelses rude, ved at klikke på "Del" og sætte musen på det blå link og hø. klikke og vælge kopiere/copy og så gå til din meddelelse og sætte linket ind ved at placere musen i ruden og hø. klikke og "sæt ind/paste"....

Hvis der er brug for flere råd så spørg bare...

Hawkeman
Tilbage til toppen Go down
 
Hvordan sætter jeg billeder og videoer på forum
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Et par af mine videoer
» Ny start på det Danske forum
» Velkommen til Hawkemans forum
» også jeg er næsten ny herinde, godt vi har et forum

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Thehunter Multiplayer dansk forum :: Video og billeder-
Gå til: