Thehunter Multiplayer dansk forum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Thehunter Multiplayer dansk forum

Dansk forum for thehunter jagt simulator
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Ny start på det Danske forum

Go down 
ForfatterBesked
Hawkeman
Admin
Hawkeman


Antal indlæg : 87
Join date : 07/01/12
Geografisk sted : Stubbekøbing

Ny start på det Danske forum Empty
IndlægEmne: Ny start på det Danske forum   Ny start på det Danske forum EmptyLør Jun 22, 2013 8:05 am

Hej med jer...

Efter at theHunter er blevet et multiplayer spil vil jeg prøve at genoplive forummet fordi jeg syntes vi danske spillere mangler et sted at mødes og snakke om spillet på Dansk.

Der er kommet mange nye Danske spillere og ikke alle er lige skrappe til det udenlandske og når man spiller MP kan det være svært at finde sammen via venneliste/friendslist og theHunter meddelelses system og det fik tankerne hen på at starte op igen.

Jeg håber at der er mange der vil støtte op omkring det Danske forum og deltage i emner og snak.
 
For at holde liv i forummet kræver det at der er interesse omkring det, - Det er lidt for kedeligt hvis det kun er mig selv der bruger det og det var årsagen til at jeg lagde det i skuffen et stykke tid.

Jeg håber at se rigtig mange af alle de nye Danske navne jeg ser i MP spillet så vi kan få gang i at skabe nye ting i og i forbindelse med theHunter MP.....

Velkommen tilbage til Hawkemans forum.....
Tilbage til toppen Go down
 
Ny start på det Danske forum
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Velkommen til Hawkemans forum
» Hvordan sætter jeg billeder og videoer på forum
» også jeg er næsten ny herinde, godt vi har et forum

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Thehunter Multiplayer dansk forum :: Meddelelser fra Hawkeman-
Gå til: